Początek włosomaniactwa i nie tylko

Kim jestem? Początkującą włosomaniaczką. Oprócz dbania o włosy interesuję się także naturalnymi, lepszymi oraz tańszymi metodami pielęgnacji nie tylko włosów ale także ciała.

Tutaj moje włosy, zdjęcie zrobione około 2 miesiące temu, zaraz po hennie z Venity. Tutaj nie mam podciętych końcówek włosów, widać że są zniszczone, ale włosy ogólnie wyglądają dobrze przez hennę. Później w miarę zmywania się henny, włosy stają się bardziej zniszczone (takie, jak przed nałożeniem henny), więc zabieg trzeba powtarzać.

Image

Oprócz interesowania się włosami lubię także foto-modeling. Pasją tą zaraziłam już dawno temu mojego chłopaka Miłosza, który zaczął fotografować, także teraz dopełniamy się i rozwijamy razem w naszej pasji. Tutaj zdjęcie zrobione chyba w te wakacje właśnie przez niego.

Image

Tak, jak ja go zaraziłam moją pasją, tak i on zaraził swoją mnie. Zaczęłam grać w gry komputerowe, miałam nawet taki czas, że byłam od nich uzależniona! Na początku grałam w battlefield heroes, właśnie chcę wrócić do tej gry, była świetna na jesienne popołudnia J

Oprócz bf, grałam także (dość dobrze) w conter strike oraz (już trochę mniej dobrze :D) w league of legends. Uważam, że te gry są naprawdę warte poświęcenia uwagi oraz wspaniale umilają czas po ciężkim dniu pracy.

Kolejny post będzie najprawdopodobniej dotyczył początku włosomaniactwa oraz tego, co każdy początkujący powinien wiedzieć, czyli od czego zacząć J

P.S. Zachęcam Was do śledzenia mojego bloga oraz komentowania, ponieważ za jakiś czas przewiduję nagrody niespodzianki dla osób najbardziej aktywnych.

Całuję Was gorąco, Pati :*

About pathyelisia

Początkująca włosomaniaczka, modelka - amatorka, pasjonata fotografii na studiach psychologicznych. Lubię tańczyć, śpiewać (chociaż niekoniecznie mi to wychodzi). Generalnie mało jest takich rzeczy, których nie lubię robić :) Wystarczy mi odpowiednia osoba do towarzystwa, ponieważ jestem bardzo społeczna i do życia potrzebuję ludzi :)
This entry was posted in Uncategorized, włosy and tagged , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

5 Responses to Początek włosomaniactwa i nie tylko

  1. Loniuś says:

    Świetny blog, bardzo interesujący;) dodam go na moim blogu jako blog, który czytam;) oczywiście zapraszam też do mnie:)

  2. Key says:

    boże jaka Ty jesteś śliczna…

  3. yemre says:

    I want to meet with you 😦 please please

    https://twitter.com/YunusEmreKula48

Leave a Reply

