Pierwszy raz: olejek arganowy.

Skuszona pozytywnymi opiniami moich znajomych włosomaniaczek (ale i nie tylko!), postanowiłam zakupić olejek arganowy. Na początek wybrałam jakiś najtańszy no-name, a do tego tylko 10 ml. Chciałam sprawdzić, czy będzie mi odpowiadał.

Image

Image

Jakie są moje pierwsze wrażenia zaraz po nałożeniu? Przede wszystkim na początku odrzucił mnie zapach! Jak dla mnie jest to połączenie eukaliptusa z rybą.. Trochę się tym przeraziłam pierwszy raz kładąc go na rękę, na szczęście na włosach nie jest zbyt wyczuwalny. Owszem, jeśli zbliżę włosy do mojej twarzy to poczuję go, ale nie jest już tak intensywny jak na ręce.

Olejek nałożyłam na włosy omijając na razie skórę głowy. Nie nakładałam go zbyt obficie, raczej oszczędnie, ponieważ chcę z nim położyć się spać i nie pobrudzić poszewki. Włosy nie ociekają olejem, ale widać na całej długości, że są nim pokryte (co możecie zobaczyć na zdjęciu niżej  – widać takie strączki).

Image

Nie przykładałam się jakoś specjalnie do nałożenia. Dawałam po jednej kropli na rękę, rozcierałam na włosach. Wystarczyło około 4-5 takich powtórzeń. Na koniec przeczesałam włosy grzebieniem.

Jutro mam zamiar umyć głowę szamponem JOHNSON’SBaby łagodny płyn do mycia ciała i włosów 3 w 1. Nie nałożę żadnej maski, aby zobaczyć, czy widać jakieś efekty, oczywiście dam Wam znać 🙂

UWAGA! Próbkę szamponu możecie zamówić tutaj: KLIK  🙂

*Bonus – mały haul

Oprócz olejku arganowego zamówiłam sobie także olej makadamia (który nałożyłam już 2 razy na twarz, jeśli chcecie mogę opisać jak moje wrażenia) oraz mydełko Aleppo 22%.

Olejek arganowy kosztował 5,99 zł (za 10 ml)

Olej makadamia 8,99 zł (za 30 ml)

Image

Image

A dekoracyjne mydełko Aleppo w kształcie serduszka 5,50 zł (30 g).

Image

Jako prezent otrzymałam jeszcze peeling mikrodermabrazja (100 g), ale niestety nie mam zdjęcia.

Pozdrawiam! 🙂

About pathyelisia

Początkująca włosomaniaczka, modelka - amatorka, pasjonata fotografii na studiach psychologicznych. Lubię tańczyć, śpiewać (chociaż niekoniecznie mi to wychodzi). Generalnie mało jest takich rzeczy, których nie lubię robić :) Wystarczy mi odpowiednia osoba do towarzystwa, ponieważ jestem bardzo społeczna i do życia potrzebuję ludzi :)
This entry was posted in haul, Uncategorized, włosy and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to Pierwszy raz: olejek arganowy.

  1. Loniuś says:

    Jestem bardzo ciekawa efektów. Czekam na nie z niecierpliwością;)

Leave a Reply

