Karta rabatowa do H&M na 20 zł – 2012

Pamiętacie może akcję z tamtego roku, gdzie gazeta, chyba Joy, oferowała nam kartę na 20 zł bez limitów. Dużo dziewczyn kupiło po 20 takich gazet, ponieważ można było je łączyć 20 gazet x 20 zł = bon do H&M na 400 zł. W tym roku akcja jest podobna.

W tym roku w Glamour za 4,99 zł można dostać kartę rabatową na 20 zł.

Obrazek

Obrazek

Aby skorzystać z karty niestety należy wydać minimum 50 zł.

Obrazek

Przy wydaniu 100 zł można skorzystać z 2 kart, etc  : )

Dodatkowo w gazecie możemy znaleźć próbkę Carmexu wiśniowego.

Obrazek

W próbce mamy 2,5 g. Cała tubka ma 10 g, więc jeśli przykładowo jak ja kupimy 2 gazety to mamy już połowę pełnowymiarowego produktu : )

Jaka szkoda, że jedyny Carmex jaki posiadam to właśnie wiśniowy, bardzo chciałam przetestować waniliowy lub truskawkowy.

Jeśli chodzi o Carmex to naprawdę go polecam, szczególnie gdy mamy bardzo spierzchnięte usta. U mnie jest to jeden z nielicznych balsamów, które naprawdę działają.

Całuję i do przeczytania w kolejnym poście :*

About pathyelisia

Początkująca włosomaniaczka, modelka - amatorka, pasjonata fotografii na studiach psychologicznych. Lubię tańczyć, śpiewać (chociaż niekoniecznie mi to wychodzi). Generalnie mało jest takich rzeczy, których nie lubię robić :) Wystarczy mi odpowiednia osoba do towarzystwa, ponieważ jestem bardzo społeczna i do życia potrzebuję ludzi :)
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

