Ozdoby do włosów

Dzisiaj taki szybki post o ozdobach do włosów, jakie ostatnio udało mi się upolować na przecenie w Terranovie : )

Oprócz tego kupiłam jeszcze 2 bokserki – każda po 9,90 zł oraz długi za duży sweter za 39,90 zł (sweter widoczny na zdjęciach). Bardzo lubię wpadać do Terranovy, często znajduję tam coś dla siebie.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

p.s. tak prezentuje się kolor po 14 dniach od farbowania henną Khadi – post.

Chciałam zaznaczyć, że używam jeszcze szamponu Isana do włosów rudych : )

A w roli głównej:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Jak możecie zauważyć na czubku mam jakby „prześwity” – to po prostu mój naturalny kolor (już odrosty!)

Zestaw po przecenie kosztował 7,90 zł.

A wy upolowałyście już coś na przecenach? : )

About pathyelisia

Początkująca włosomaniaczka, modelka - amatorka, pasjonata fotografii na studiach psychologicznych. Lubię tańczyć, śpiewać (chociaż niekoniecznie mi to wychodzi). Generalnie mało jest takich rzeczy, których nie lubię robić :) Wystarczy mi odpowiednia osoba do towarzystwa, ponieważ jestem bardzo społeczna i do życia potrzebuję ludzi :)
This entry was posted in haul, Uncategorized, włosy and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

8 Responses to Ozdoby do włosów

  1. Marcepanka says:

    Pierwsze zdjęcie jest cudowne 😀
    Podobają mi się czarne różyczki i kokardki w pepitkę 🙂

  2. Damsel says:

    Ło kurde! Ale Ci się trzyma kolor! Muszę chyba wypróbować tą hennę, bo Venita trzyma się u mnie do drugiego mycia :/…

  3. Ania says:

    ja na wyprzedaże wybieram si.ę w piatek 🙂

  4. Klaudia says:

    Najładniejsze są te kokardki w pepitkę:D

Leave a Reply

