Lakier Miss Sporty i Manhattan – niebiesko mi!

Dzisiaj przychodzę do Was pierwszy raz z recenzją lakierów, które upolowałam jak jeszcze było -40% na kolorówkę w Rossmannie : ) Zakochałam się w tych kolorach! Bardzo często mam je na paznokciach, szczególnie ten jaśniejszy z Manhattanu : )

Zaczynając od początku, na paznokciach prezentują się tak:

Obrazek

Obrazek

Ciemniejszy to Miss Sporty Lasting Colour, o numerze 470. Koszt bez promocji to około 6-7 zł za 7 ml.

Obrazek

Jaśniejszy to Manhattan o numerze 78S. Kosz bez promocji to powyżej 10 zł za 11 ml.

Obrazek

Akurat tutaj kolory są bardzo dobrze oddane : )

Utrzymują się standardowo u mnie, czyli bez skazy (bez top coatu) na paznokciach wskazujących 1 dzień, w porywach do dwóch, a na reszcie 2-3 dni.

Jeśli chodzi o ciemniejszy to musimy nałożyć 3 cienkie warstwy aby pokryć dobrze płytkę. Ciemniejszy zdziera się niestety na końcówkach (co widać na zdjęciu), ale za to nie odpryskuje, jak to lakiery mają w zwyczaju.

Jaśniejszy odpryskuje normalnie, jest gęstszy, więc wystarczą 2 warstwy.

Ogólnie rzecz biorąc ciemniejszy utrzymuje się dłużej.

Zdradzę Wam mój mały sekret na utrzymanie lakieru dłużej małym kosztem 😀

Jeśli odpryśnie mi lakier to domalowuję go na końcach. Niestety jest to dość widoczne, ale gdy pomalujemy paznokcie top coatem to płytka jest gładka – wcale nie widać, że ktoś tam coś domalował. Dodatkowo do utrzymywania lakieru dostajemy +2/3 dni 😀

Efekt Foggy:

Obrazek

Ja bardzo lubię używag Foggy top coat z Vipery (foggy to mgła, czyli top coat matuje nam paznokcie). Kosztował mnie około 12 zł, kupiłam go rok temu i nic się z nim nie dzieje : )

Obrazek

Jedyny minus tego top coatu: już po jednym dniu efekt matu jest mniej widoczny, niż w pierwszym dniu! Czasami wydaje mi się, że to przez krem wcierany w ręce 😀 Ale sprawdziłam to i niestety ale ten top coat tak ma. No cóż i tak jest moim niezbędnikiem!

About pathyelisia

Początkująca włosomaniaczka, modelka - amatorka, pasjonata fotografii na studiach psychologicznych. Lubię tańczyć, śpiewać (chociaż niekoniecznie mi to wychodzi). Generalnie mało jest takich rzeczy, których nie lubię robić :) Wystarczy mi odpowiednia osoba do towarzystwa, ponieważ jestem bardzo społeczna i do życia potrzebuję ludzi :)
This entry was posted in paznokcie, Uncategorized and tagged , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

