Znowu henna? Khadi RED z amlą i jatrophą – rude i podcięte

Tak, znowu postanowiłam położyć hennę. Przy wcześniejszym farbowaniu popełniłam wielki błąd (dodając czerwone wino) i strasznie przesuszyłam włosy. Niestety zaprzepaściłam tym większość moich wcześniejszych starań (oleje maseczki i inne). Włosy na końcach przez ostatni czas były strasznie suche, mimo nakładania olei i masek. Dodatkowo pojawiło się dużo rozdwojonych końcówek oraz dużo końców się wykruszyło (na końcach miałam straszne strzępy a nie włosy ;().

Moje końce oraz ogólny kolor w najgorszym wypadku prezentowały się tak:

 Obrazek

bad-day hair 😦

To wszystko skłoniło mnie do „drastycznych” zmian 😀

Postanowiłam znowu położyć hennę. Tym razem była to Henna Khadi RED z Amlą i Jatrophą. Zdecydowałam się na inną z prostego powodu: do te zwykłej potrzeba cytryn, których nie miałam 😀 Henną z Amlą wystarczyło zalać wodą. Dokładniejszy opis przygotowania tej henny oraz efekty podam Wam przy następnej okazji : )

DSCN6038

Drugim krokiem było podcięcie włosów. Po 2-óch tygodniach prób odratowania stwierdziłam, że nie ma co się męczyć – przecież odrosną. Za jakieś 2 tygodnie znowu je trochę podetnę, myślę że tyle samo co tym razem.

Tutaj efekty przed i po:

Obrazek

p.s. włosy na drugim zdjęciu wysuszone naturalnie przez poduszkę 😀  dlatego są tak bardzo pofalowane

About pathyelisia

Początkująca włosomaniaczka, modelka - amatorka, pasjonata fotografii na studiach psychologicznych. Lubię tańczyć, śpiewać (chociaż niekoniecznie mi to wychodzi). Generalnie mało jest takich rzeczy, których nie lubię robić :) Wystarczy mi odpowiednia osoba do towarzystwa, ponieważ jestem bardzo społeczna i do życia potrzebuję ludzi :)
This entry was posted in menu, Uncategorized, włosy and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

8 Responses to Znowu henna? Khadi RED z amlą i jatrophą – rude i podcięte

  1. czarownica3 says:

    jaki jest Twój naturalny kolor włosow? jesli ciemny to prosze powiedz mi jak radzisz sobie z odrostami
    pozdrawiam
    czarownica3 😉

    • pathyelisia says:

      mój naturalny kolor to taki ciemny blond, taki mysi 🙂
      tak na prawdę nawet jeśli mam 3 cm odrostów to nie widać ich tak bardzo odkąd farbuję henną Khadi
      wcześniej różnica między moim kolorem a henną (Venita) wyglądała tak: https://pathyelisia.wordpress.com/2012/11/26/przyrost-wlosow/
      pozdrawiam,
      Pati 🙂

      • czarownica3 says:

        nie widac prawie wgl, moj naturalny to taki popielaty braz i jak na razie farbuje wlosy goldwellem i wlasnie zastanawiam sie czy nie przerzucic sie na henne tylko wlasnie boje sie czy nie bd widac odrostow.. co o tym sadzisz?

      • pathyelisia says:

        myślę, że będzie je mniej widać, bo henna się tak stopniowo wypłukuje
        myj jeszcze włosy szamponem Isana do rudych – po niej mam wrażenie, że odrosty trochę się równają z kolorem reszty włosów 🙂

  2. czarownica3 says:

    nie przekonuja mnie szampony tego typu, uzywalam z joanny do rudych i czerwonych i spodowodal mi wypadanie ktorego nadal nie moge sie pozbyc, wiec teraz boje sie troche po takie szampony siegac 😉

    • pathyelisia says:

      Ja poczytałam opinie o tym, i od razu pobiegłam kupić 😀 To był mój pierwszy do tego typu włosów.
      Jak dla mnie jest idealny 🙂 Wg mnie warto spróbować, może wypadanie było objawem: stresu, złego odżywiania się, zbyt silnych detergentów w szamponie lub jakiegoś innego kosmetyku?

Leave a Reply

