Biżuteria Beatte T.

Ostatnio przyszła do mnie paczka z biżuterią, którą dostałam w ramach współpracy z panią Beatką 🙂

Mam zamiar zrobić z nią więcej zdjęć i pokazać wszystko z osobna, ale to dopiero jak pogoda dopisze.

Tak wyglądała paczka, po jej otworzeniu, strasznie dużo rzeczy, nie spodziewałam się, że będzie tego aż tak dużo 🙂

Obrazek

Obrazek

Biżuteria została dobrana specjalnie do mojego stylu, dlatego po otworzeniu paczki byłam zachwycona! Już sobie wyobrażam, do czego ubiorę odpowiednią biżuterię 🙂 Część z nich już nawet nosiłam i dostałam wiele komplementów, szczególnie na temat bransoletek 🙂

Oto moja ulubiona:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Więcej biżuterii możemy znaleźć na facebooku: https://www.facebook.com/BeattetKolczykiArtystyczne

oraz stronie: http://srebrnaagrafka.pl/sklep/beattet

 

Do zobaczenia w kolejnym poście, mam nadzieję, że już na mojej nowej stronie 🙂

About pathyelisia

Początkująca włosomaniaczka, modelka - amatorka, pasjonata fotografii na studiach psychologicznych. Lubię tańczyć, śpiewać (chociaż niekoniecznie mi to wychodzi). Generalnie mało jest takich rzeczy, których nie lubię robić :) Wystarczy mi odpowiednia osoba do towarzystwa, ponieważ jestem bardzo społeczna i do życia potrzebuję ludzi :)
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

